Program Erasmus+
Akcja 1 - Mobilność edukacyjna

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Wizyta 10 - Pracę czas zacząć

„W poniedziałek rozpoczął się mój tygodniowy program job-shadowing, czyli przyglądanie się pracy różnych osób związanych z prowadzeniem i działalnością Kent School of English w zakresie edukacji osób dorosłych. W KSE czekała już na mnie Helen Rodd, która jest nauczycielem i kierownikiem Działu Kadr z gotowym planem zajęć na cały tydzień. Po wprowadzeniu i przypomnieniu gdzie co się znajduje omówiłyśmy zakres moich zadań podczas pobytu w Broadstairs. Następnie zostałam zaproszona do jednej z sal, gdzie przez cały ranek obserwowałam zajęcia z grupą na poziomie A1 i miałam okazję przyglądać się różnym organizacyjnym aspektom przygotowywania i przeprowadzania zajęć dla dorosłych.”


„Po przerwie na lunch, przeszłam do „centrum dowodzenia”, czyli do sali , gdzie znajdują się i są tworzone wszystkie materiały dla nauczycieli i uczniów, rozdzielane obowiązki, przydzielane grupy i dodatkowe zajęcia. Miałam tam okazję obserwować i pomagać w pracy 4 wolontariuszkom z Włoch i Francji, które pracowały pod czujnym okiem Helen i innych managerów szkoły, głownie odpowiedzialnych za proces nauczania.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz