Program Erasmus+
Akcja 1 - Mobilność edukacyjna

piątek, 24 czerwca 2016

Wizyta 10 – Jak wykorzystywać różne okoliczności do celów edukacyjnych

"Każde popołudnie spędzane w dziale administracyjnym było trochę inne, ponieważ każdy dzień w planie szkoły wygląda nieco inaczej. W każdym dniu przygotowywałyśmy materiały dla nauczycieli na dzień następny (ponieważ w KSE pracuje średnio 60-ciu nauczycieli w okresie letnim, którzy codziennie uczą inną grupę, była to pochłaniająca sporo czasu praca), uzupełniałyśmy niekompletne bądź zniszczone materiały, a oprócz tego drukowałyśmy certyfikaty dla ok. 500 uczestników kursu (średnio tyle osób przyjeżdża do KSE co tydzień), przygotowywałyśmy listy informacyjne dla rodzin goszczących studentów, itd. (lista obowiązków w administracji szkoły jest bardzo długa). Miałam okazje zobaczyć funkcjonowanie takiej dużej szkoły „od kuchni” i zaobserwować kilka cennych rozwiązań. 


W środowe popołudnie miałam okazję uczestniczyć w zwiedzaniu miasta i zabytkowej katedry w Canterbury, a wieczorem zostałam zaproszona przez szkołę do położonego w pobliskim Ramsgate kina na wzruszający film pt. „Me before you”, oczywiście w wersji oryginalnej J Również te doświadczenia stanowią element programu edukacyjnego oferowanego przez KSE. Moja mentorka wyjaśniła mi zasady organizowania zajęć dodatkowych dla uczestników szkoleń oraz w jaki sposób wykorzystywane są one w nauczaniu. Te wspólne aktywności popołudniowe prowadzone poza salami lekcyjnymi dały mi wiele inspiracji do prowadzenia zajęć terenowych w Akademii.”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz